Reklamace a výměna zboží
Něco je špatně s tvojí objednávkou? Nesedí velikost? Nezoufej, to je život. Určitě to dáme dohromady k oboustranný spokojenosti. Stáhni si reklamační formulář přes tlačítko níže.
Formulář pro reklamaci (.pdf) ke stažení
Postup reklamace je popsaný uvnitř PDFka a je jednoduchý - vyplnit a poslat. 🙂
Pokud nemáš tiskárnu, tak nám to napiš ručně na papír nebo do mailu. Přepiš jen vyplňované pole z formuláře. Potřebujem to umět spojit s tvojí objednávkou a zjistit problém, ať to můžeme začít řešit co nejdřív.
Každej zákazník má nárok na výměnu nebo vrácení zboží. Jestli je něco v nepořádku, můžeš nám ho vrátit do 14ti dnů od převzetí a bez udání důvodu.
- Zboží musí být čistý, nepoškozený a neopotřebovaný
- Zboží by mělo být kompletní (vč. obalu)
Balík dobře zajisti, aby se zboží při dopravě nepoškodilo. Neposílej nám balík na dobírku - takovej balík nemůžeme přijmout.
O postupu reklamace nebo výměny zboží ti dáme vědět. Kdybys měl/a nějaký jiný požadavky a přání, tak nám napiš. Můžeš si taky přečíst obchodní podmínky, konkrétně odst. 7 - Vadné plnění.